در مقاله تقسیم بندی بازار اشاره کردم که بهترین الگوی انتخاب بازار، تمرکز بر یک بازار هدف و ارائه محصولات متنوع و تخصصی به آن هاست. همچنین در قسمت تعریف بازاریابی بیان داشتم که بازاریابی به معنی تشویق مشتریان به خرید بیشتر محصولات ، در دفعات بیشتر و با مبلغ زیادتر است.
همین طور اشاره داشتم که کسب و کارها از زمانی ثروتمند می شوند که مشتریان خریدهای دوم به بعد خود را از آن ها انجام دهند. بر مبنای این نظرات متوجه می شویم که برای موفقیت در کسب و کار ، نمی توانیم به صورت تک پایه عمل کنیم و باید چندین محصول با کیفیت برای ارائه داشته باشیم. بنابراین در اینجا قصد دارم بهترین الگوی ارائه محصولات به این بازار هدف را برایتان تشریح کنم. این الگو تقریباً در هر بازار و برای هر کسب و کار کاربردی و قابل اجرا است[۱].
برای آشنایی بیشتر با عضویت کوانتمی کلیک کنید.