کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

کتاب دوم از مجموعه کتاب های معجزه کسب و کار اینترنتی

اهمیت حضور در فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست. تغییر پارادایم اساسی در راه است. اگر ما خود را با آن تطبیق ندهیم، به انسان­ های غارنشین عصر جدید تبدیل خواهیم شد!

ابتدای قرن قبل زمانی که ماشین­ آلات صنعتی وارد دنیای کشاورزی شدند، عده ­ای سعی کردند با بیشتر و سریع­ تر بیل زدن! با این ماشین­ آلات رقابت کنند. اما کسانی در این رقابت پیروز شدند که هوشمندانه از فرصت­ ها و امکانات در اختیارشان استفاده کردند.

از ابتدای این قرن نیز کسب و کارهای سنتی در مقابل این دو راهی قرار گرفته ­اند؛ آیا سریع ­تر و بیشتر به روش­ های قدیمی کار کنند و یا طور دیگری به موضوع نگاه کرده و از فرصت ­ها بهره بگیرند.

معتقدم که امروزه بهترین زمان برای راه ­اندازی کسب و کار اینترنتی شماست. جمعیت جوان تحصیل کرده، نیازهای فراوان پاسخ داده نشده، بازارهای کم رقابت و بکر، همه این وعده را می­ دهند که در صورت حضور در فضای مجازی، موفقی های بزرگ در انتظار کسب و کار شماست. گواه این موضوع نمونه ­های بسیار زیاد کسب و کارهای اینترنتی موفق در سال­ های اخیر است.

البته هر فرصت طلایی، زمان مشخصی برای استفاده دارد. بعد از گذشت آن زمان، فرصت طلایی از دست رفته و یا استفاده از آن بسیار سخت و کم فایده می­ شود. ۱۰ سال قبل به راحتی می­ شد وارد بازارهایی مانند فست فود، آبمیوه، بستی و … شد و در مدت کوتاهی فروشگا­ه های زنجیره­ای و درآمدهای باور نکردنی خلق کرد. اما در حال حاضر فقط ورود به این بازارها به عنوان یک مغازه کوچک، صدها میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.

امروز، فرصت طلایی راه ­اندازی کسب و کارهای اینترنتی است. شاید در آینده این فرصت طلایی نیز از دست برود!

اما نگران نباشید! شما برای راه ­اندازی کسب و کار اینترنتی نیازی به دانش برنامه ­نویسی یا حتی استفاده حرفه­ ای از کامپیوتر ندارید. توانایی شما در مهارت­ های کامپیوتری اگر در حد نصب نرم ­افزارهای معمولی باشد، می­ توانید به کمک امکانات جدید خودتان وب سایت­ تان را راه ­اندازی کنید.

بنابراین شما را تشویق می کنم که هرچه سریع­تر دست به کار شوید. من نیز در این مسیر کنار شما هستم تا به شما اطمینان بدهم می­ توانید در این کار موفق باشید؛

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی چه موضوعاتی را مطرح می کند

  • در  کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی علت نابودی کسب و کارهای سنتی در آینده نزدیک را برایتان­ بازگو کرده ­ام.
  • اما در مقابل آن به شما نشان می­ دهم که چگونه با کمترین هزینه ممکن، و یا حتی رایگان، می­ توانید خودتان کسب و کار اینترنتی­ خود را راه­ اندازی کرده و توسعه دهید.
  • در این کتاب به شما توضیح می­ دهم که حوزه­ های موفقیت یک کسب وکار و وب­سایت اینترنتی کدامند، تا بتوانید بدون آزمون و خطا وب­ سایت حرفه ­ای و قدرتمند خود را راه ­اندازی کنید.
  • در این کتاب به شما می­ آموزم که موفق ­ترین مدل­ها، استراتژی­ ها و روش­ های کاربردی بازاریابی اینترنتی کدامند، تا به کمک آن­ها بتوانید اثر­ بخش­ترین حضور را در فضای مجازی داشته باشید.
  • به طور کلی در کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی تلاش کرده­ ام تا بینش لازم و مسیر صحیح حرکت برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی را برای شما ترسیم کنم.

همواره و در هر سفری، قدم اول مهم­ترین قدم است. این کتاب قدم اول برای راه­ اندازی کسب و کار اینترنتی است و به شما کمک می­ کند قدم اولتان را محکم و استوار بردارید.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی شامل مهم ­ترین، کاربردی­ ترین و اثر بخش­ترین ایده ­ها و مطالب آموزشی است که هر کارآفرین اینترنتی باید آن­ها را بداند و به کار گیرد.

سر فصلهای کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

فصل اول) چرا کسب و کار اینترنتی؟ نابودی کسب و کارهای سنتی/ چه عواملی بر نابودی کسب و کارهای سنتی اثر می گذارند؟/ معرفی کسب و کار اینترنتی/ مزایای کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی/ مزایای کارآفرینی اینترنتی.

فصل دوم) آستینها را تا مچ بالا بزنید! نام یا دامنه وب سایت اینترنتی/ گرفتن هاست یا فضای میزبانی/ سیستم مدیریت محتوا/ وردپرس/ مراحل راه اندازی وب‌سایت وردپرسی.

فصل سوم) اجزا و قسمتهای اصلی یک سایت: خانه/ وبلاگ/ درباره ما/ تماس با ما/ جستجو در سایت/ فروشگاه/ تنظیمات فروشگاه/ درگاه پرداخت/ کوپن تخفیف/ محصولات/ عضویت/ مهم‌ترین روشهای گرفتن عضویت در سایت.

فصل چهارم) بازاریابی اینترنتی: بازاریابی اینترنتی/ رسانه های بازاریابی نوین/ گذار از بازاریابی آفلاین به بازاریابی آنلاین/ سیر تحول بازاریابی اینترنتی.

فصل پنجم) مدلها و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: مدل بازاریابی اینترنتی/ استراتژیهای بازاریابی اینترنتی/ استراتژی تولید محتوا.

فصل ششم) تکنیکها و روشهای بازاریابی اینترنتی: بازاریابی محتوایی/ بازاریابی ایمیلی/ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی/ بازاریابی با موتورهای جستجو/ بازاریابی ویدئویی/ بازاریابی رابطه ای/ بازاریابی موبایلی/ انواع تبلیغات اینترنتی و آنلاین.

چند نکته در مورد کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

  • کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی چکیده بخش­ هایی از دوره Mini-MBA کارآفرینی اینترنتی است که توسط نویسنده تدریس می­ شود. بنابراین می­ توانید از کاربردی­ و اثربخش بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • این کتاب می­ تواند شما را از پرداخت هزینه­­ های فراوان به شرکت­ های گوناگون برای راه­ اندازی و توسعه وب سایت بی­ نیاز کند.
  • در این کتاب QRcode هایی قرار دارد. شما می­ توانید از طریق آن­ها به محتوای آموزشی صوتی، تصویری و متنی ارزشمند و تکمیلی دسترسی داشته باشید.

 

انتشارات : برآیند

قطع : وزیری

تعداد صفحات : ۱۴۰

علی خادم الرضا مدرس و مشاور کارآفرینی DBA کارآفرینی دانشگاه تهران MBA مدیریت استراتژیک Elearnever سوئد کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری منطقه ای دانشگاه تهراننویسنده : علی خادم ­الرضا

  • دکتری حرفه ای کارآفرینی از دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی گرایش کسب و کار جدید از دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای از دانشگاه تهران
  • MBA در دو گرایش مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی از Elearnever سوئد
  • MBA مدیریت کسب و کار از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • مؤلف، مدرس و مشاور کارآفرینی و توسعه کسب و کار
  • مدرس دوره های MBA
  • عضو هیئت علمی آکادمی مجازی ایرانیان و EBS سوئد
  • بینانگذار و مدیر چندین کسب و کار
  • مشاور سازمان ها و کسب و کارها

 

 

لایو اینستاگرام معرفی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

 

برای خرید کتاب از کتاب مارکت کلیک کنید.

برای خرید کتاب از دیجی‌کالا کلیک کنید.

برای خرید نسخه الکترونیکی از طریق طاقچه کلیک کنید.

لیست مراکز فروش کتاب‌های برآیند در سراسر کشور

 

 

 

 

 

 

سفارش کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی:

با وارد کردن کد تخفیف jaabeabzar کتاب را تهیه کنید.

 

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی