کتاب جعبه ابزار کارآفرینی

کتاب اول از مجموعه کتاب های معجزه کسب و کار اینترنتی

در همین ابتدا به شما دوست بابت تهیه کتاب جعبه ابزار کارآفرینی تبریک می­ گویم! می­ دانم که آماده­ اید کسب و کار موفق خود را راه ­اندازی کنید و یا کسب و کار فعلی خود را توسعه دهید. به همین علت است که به کتاب جعبه ابزار کارآفرینی علاقه مند شدید.

بر خلاف نظر عموم مردم، من عقیده دارم که اکنون و همین شرایط موجود کشور، زمان مناسب برای راه­ اندازی و توسعه کسب و کار شماست. کسانی که از تغییرات شرایط و راه کارهای نوین موفقیت در کسب و کار آگاهی ندارند، برای توجیه نتایج ضعیف خود از انواع مشکلات و موانع نام می­ برند. اما در همین شرایط و همین بازار، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار هوشمندی هستند که در نهایت موفقیت و بهره­ مندی قرار دارند.

 

مهمترین تفاوت این دو دسته در دانستن نکات اساسی موفقیت کسب و کارهای امروزی و به کارگیری آنهاست.

 

هدف کتاب جعبه ابزار کارآفرینی معرفی و آموزش همین نکات اساسی موفقیت کسب و کارها در شرایط امروزی است. این کتاب شامل مهم­ترین، کاربردی­ ترین و اثربخش ­ترین ایده ­ها و مطالب آموزشی است که هر کارآفرین و صاحب کسب و کار موفقی باید آن­ها را بداند و به کار گیرد.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی به تنهایی یک دوره MBA کامل است. محتوای این کتاب علاوه بر اینکه نتیجه سال­ ها تجربه فعالیت­ های حرفه­ ای، آموزشی و مشاوره ­ای علی خادم الرضا بوده است، مجموعه­ ای از اساسی­ ترین نقطه نظرات بیش از ۵۰ منبع دسته اول در حوزه ­های کارآفرینی، کسب ‌و کار، بازاریابی و موفقیت شخصی می­باشد.

به این ترتیب با تهیه و خواندن کتاب جعبه ابزار کارآفرینی ، شما تنها ۴۷۰۰۰ کلمه نمی ­خوانید، بلکه شیوه تفکر و نگاه به مسائل نوین را فرا می­ گیرید و به این وسیله خودتان می­ توانید صدها ایده و راه­کار ارائه دهید.

 

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی شامل هشت فصل است که هر کدام می­ تواند یک کتاب کامل باشد.

در فصل اول به بررسی و تحلیل شرایط جدید محیط کسب و کار پرداخته شده و در نتیجه­ گیری آن ویژگی­ های کسب و کارهای موفق امروزی توضیح داده شده است.

در فصل دوم تعریف کاملی از کارآفرینی و اجزای اساسی آن، ویژگی­ های کارآفرینی و کارآفرینان موفق و همین­طور مراحل راه­ اندازی کسب و کار جدید ارائه شده است.

در فصل سوم کسب و کار نوین به عنوان یک سیستم معرفی شده و استراتژی­ های موفقیت در کسب و کارهای امروزی توضیح داده شده است.

در فصل چهارم هر آن­چه که یک کارآفرین نوپا در مورد بازاریابی باید بداند با زبانی ساده و پر از مثال آورده شده است.

در فصل پنجم روش ­های انتخاب یک نام تجاری موفق برای کسب و کار به همراه مثال­ های زیادی توضیح داده شده است.

در فصل ششم به اصول صحیح و کاربری مشتری­ مداری که هر کسب و کاری باید آنها را پیاده کند اشاره شده است.

در فصل هفتم به مفهوم رقابت و انواع استراتژی­ های رقابی در بازار پرداخته شده است.

نهایتاً در فصل هشتم بزرگ­ترین سرمایه هر کسب و کار یعنی نیروی انسانی فرهیخته معرفی شده و راه­های­ جذب و انگیزش آن ارائه شده است.

این کتاب صرفاً بازگویی و جمع ­آوری مطالب در چهارچوب فصول فوق نیست. بلکه مطالب آموزشی از نگاه و نیاز یک کارآفرین و صاحب کسب و کار در سرفصل­ های فوق تألیف شده است.

همچنین در قسمت ­های از کتاب QRcode هایی قرار داده شده است که می­ توانید از طریق آنها وارد سایت شده و مطالب تکمیلی آموزشی را دریافت نمائید.

 


 

انتشارات : برآیند

قطع : وزیری

تعداد صفحات : ۱۴۰

علی خادم الرضا مدرس و مشاور کارآفرینی DBA کارآفرینی دانشگاه تهران MBA مدیریت استراتژیک Elearnever سوئد کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری منطقه ای دانشگاه تهراننویسنده : علی خادم ­الرضا

  • دکتری حرفه ای کارآفرینی از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد کارآفرینی، گرایش کسب و کار جدید از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد شهرسازی، گرایش برنامه ریزی شهری و منطقه ای از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران
  • MBA در دو گرایش مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی از Elearnever سوئد
  • MBA مدیریت کسب و کار از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • مؤلف، مدرس و مشاور کارآفرینی و توسعه کسب و کار
  • مدرس دوره های MBA
  • عضو هیئت علمی آکادمی مجازی ایرانیان و EBS سوئد
  • بنیانگذار و مدیر چندین کسب و کار آموزشی
  • مشاور سازمانها و کسب و کارها

 

 

 

لایو مشترک آقای عادل طالبی با علی خادم الرضا درباره کتاب جعبه ابزار کارآفرینی

 

 

برای خرید کتاب از کتاب مارکت کلیک کنید.

برای خرید کتاب از دیجی‌کالا کلیک کنید.

برای خرید نسخه الکترونیکی از طریق طاقچه کلیک کنید.

لیست مراکز فروش کتاب‌های برآیند در سراسر کشور

 

 


سفارش کتاب جعبه ابزار کارآفرینی:

 

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی