روش های بازاریابی ویروسی قسمت ۴ عمومیت | محتوای ویژه کارآفرینی کوانتومی در این قسمت از محتوای ویژه عضویت کارآفرینی کوانتومی درباره نقش چشمگیر بودن و عمومیت داشتن حضور یک کسب و کار در دید مخاطبان صحبت شده است. عمومیت و چشمگیر بودن باعث فروش بیشتر کسب و کار و […]
تئوری سوسک در توسعه شخصی ، در کسب و کار و بازار سوسک موجود چندش آور و کثیفی که حتی دیدنش حال بعضی ها را بد می کند. اما همین سوسک یادگیرنده ترین موجود دنیا است! چرا که از زمان دایناسورها تا به امروز در تمام شرایط سخت دوام آورده […]
محیط در حال تغییر است ، آیا شما در حال تحول هستید؟ ما در زبان فارسی غالباً بسیاری از کلمات با معانی متفاوت را به جای یکدیگر به کار می بریم، بدون آنکه متوجه باشیم! شاید دو تا از معروف ترین این کلمات در مباحث مدیریتی ، کارآفرینی و کسب […]
بینش استراتژیک در برخورد با مشکلات و موانع کارآفرینی کارآفرینی کوانتومی (سریال کارآفرینی – قسمت دوم) انشاء نوشته نشده غلط ندارد! کسی که کاری انجام نمی دهد به مشکلات کمتری بر می خورد، در مقابل اشخاصی که فعالیت های بیشتری دارند، به موجب قانون احتمال ، درگیر مسائل ییشتری نیز […]
فرصت کارآفرینی در منزل و مشاغل خانگی راه اندازی کسب و کارهای کوچک با هزینه و ریسک کم کارآفرینی در خانه ، کار در خانه ، کار در منزل ، راه اندازی کسب و کار خانگی و … هر چه که اسمش را بگذاریم، نقش حیاتی در اقتصادی خانواده ها […]