دی ۳۰, ۱۳۹۶
مشتری و مشتری مداری پیتر دراکر می گویند "هدف کسب و کار خلق مشتری است" علی خادم الرضا مدرس مولف مشاور کارآفرینی و توسعه کسب و کار DBA کارآفرینی دانشگاه تهران

مشتری و مشتری مداری

  مشتری و مشتری مداری پیتر دراکر می گویند “هدف کسب و کار خلق مشتری است”. مشتریان هستند که با خرید خود موجب بقاء، رشد، تغییر […]
دی ۲۵, ۱۳۹۶
تعریف کارآفرینی بخش عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی با عضویت در بخش ویژه کارآفرینی کوانتومی کاربردی ترین و اثربخش ترین محتوای آموزشی کارآفرینی و توسعه کسب و کار را دریافت کنید. علی خادم الرضا مدرس مولف و مشاور کارآفرینی و توسعه کسب و کار DBA کارآفرینی دانشگاه تهران

تعریف کارآفرینی

دی ۲۳, ۱۳۹۶
انواع روش های قیمت گذاری قیمت گذاری ضریب مخصوص سود | قیمت گذاری تبعیضی | قیمت گذاری نفوذی | قیمت گذاری تجملی و پرستیژی | قیمت گذاری طعمه و قلاب | آمیخته بازاریابی | عضویت کارآفرینی کوانتومی وبسایت علی خادم الرضا

انواع روش های قیمت گذاری

  انواع روش های قیمت گذاری روش های قیمت گذاری مختلفی وجود دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:
دی ۱۶, ۱۳۹۶
چرخه عمر محصول را از دیدگاه یک کارآفرین نگاه کنید | مرفی معرفی مرحله رشد مرحله بلوغ مرحله افول | علی خادم الرضا مدرس مولف و مشاور کارآفرینی و کسب و کار

چرخه عمر محصول

چرخه عمر محصول هر چیزی در این دنیا طول عمر دارد، به وجود می‌آید، رشد می‌کند، بالغ می شود و سپس وارد دوره افول می شود. […]
دی ۹, ۱۳۹۶
قیمت و قیمت گذاری در آمیخته بازاریابی | اهداف قیمت گذاری | علی خادم الرضا مدرس مولف و مشاور کارآفرینی و توسعه کسب و کار | DBA کارآفرینی دانشگاه تهران

قیمت و قیمت گذاری در بازاریابی | اهداف قیمت گذاری

قیمت و قیمت گذاری در بازاریابی قیمت و قیمت گذاری دومین عامل از آمیخته بازاریابی است. یکی از ملموس ترین جنبه های قابل درک برای خریداران […]
دی ۲, ۱۳۹۶
ارائه محصول راه حل جامع بسته‌ای از خدمات و محصولات در کنار یکدیگر و از مؤثرترین راه ها برای جذب مشتری و سود فراوان است | علی خادم الرضا مدرس کارآفرینی

محصول راه حل جامع

محصول راه حل جامع ارائه محصول راه حل جامع [۱] یکی از مؤثرترین و ساده ترین راه ها برای جذب مشتری و سود فراوان است. محصول […]