الگوی ارائه محصولات ایده آل | چگونه بهترین چیدمان محصولات را برای کسب و کار خود ارائه دهیم؟ علی خادم الرضا مدرس مشاور و مولف کارآفرینی و توسعه کسب و کار

الگوی ارائه محصولات ایده آل برای کارآفرینان و کسب و کارهای اینترنتی

الگوی ارائه محصولات ایده آل برای کارآفرینان و کسب و کارهای اینترنتی

در مقاله تقسیم بندی بازار اشاره کردم که بهترین الگوی انتخاب بازار، تمرکز بر یک بازار هدف و ارائه محصولات متنوع و تخصصی به آن هاست. همچنین در قسمت تعریف بازاریابی بیان داشتم که بازاریابی به معنی تشویق مشتریان به خرید بیشتر محصولات ، در دفعات بیشتر و با مبلغ زیادتر است. همین طور اشاره داشتم که کسب و کارها از زمانی ثروتمند می شوند که مشتریان خریدهای دوم به بعد خود را از آن ها انجام دهند. بر مبنای این نظرات متوجه می شویم که برای موفقیت در کسب و کار ، نمی توانیم به صورت تک پایه عمل کنیم و باید چندین محصول با کیفیت برای ارائه داشته باشیم. بنابراین در اینجا قصد دارم بهترین الگوی ارائه محصولات به این بازار هدف را برایتان تشریح کنم. این الگو تقریباً در هر بازار و برای هر کسب و کار کاربردی و قابل اجرا است[۱].

لطفا وارد سایت شوید

جهت مشاهده ادامه محتوا باید عضویت کوانتمی داشته باشید

 

خوب است که این مطالب را نیز مطالعه کنید :

اگر از این مطلب رضایت دارید آن را به اشتراک بگذارید

نظرات

نظری برای نوشته نیست

پاسخ دهید