میهمان این گفتگو از رادیو کارآفرینی جناب آقای حسین طاهری هستند. آقای حسین طاهری یک هنرمند، طراح، نویسنده، مشاور، مدرس در حوزه های بازاریابی، برندینگ و تبلیغات هستند.
ایشان مدیر عامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ بوده و سابقه طولانی و درخشانی از ارائه خدمات متمایز و ارزشمند را به مشتریان خود دارند.
آقای طاهری از میانه دهه ۸۰ ، به عنوان اولین برگزار کننده همایش های بزرگ در حوزه کسب و کار، با حضور اساتید بین المللی در اصفهان فعالیت داشتند و عملاً نقش بسزایی در توسعه این گونه برنامه های آموزشی در کل کشور ایفا کردند.
جناب آقای حسین طاهری هنرمند و طراح بسیار قابلی هستند و کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی بسیار خلاقانه و پر محتوایی را راه اندازی می کنند. کوچکترین کار ایشان طراحی بسیار زیبای جلد کتاب ” آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟ ” بوده است که با محبت فراوان انجام دادند.
همچنین در کنار تمام این فعالیت های منسجم کاری، چندین سال است که آقای حسین طاهری برآیند تجربیات حرفه ای و دانش خود را در قالب دوره های آموزشی بسیار کاربردی به دیگران نیز منقل می کنند.
در این گفتگو از رادیو کارآفرینی به ایشان درباره مزیت های رقابتی در کسب و کارها در بازار امروز کشور صحبت کردم. از ایشان درباره نقش و جایگاه بازاریابی و برندینگ در کارآفرینی سوال کردم، نظر ایشان را درباره فرآیند اجرایی بازاریابی و برندینگ برای کارآفرینان را جویا شدم، کلیدی ترین نقطه نظرات و مفاهیم موفقیت در کسب و کار را از نظر ایشان سوال کردم. جناب آقای حسین طاهری نیز با بیان بسیار شیوا ، دوستانه و با سادگی هر چه تمام تر (که ناشی از تسلط شان بر این مفاهیم است) نکات بسیار ارزشمندی را بیان کردند.
در پایان جناب آقای حسین طاهری هدیه بسیار ارزشمندی را به شنوندگان رادیو کارآفرینی تقدیم می کنند که در فایل صوتی می توانید از آن اطلاع پیدا کنید.
پیشنهاد می کنم حتما به این گفتگو از رادیو کار آفرینی با دقت گوش فرا دهید.
حجم ۱۲ MB
مدت زمان ۵۱ دقیقه
طراحی جلد کتاب آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟ اثر جناب آقای حسین طاهری
2 Comments
سلام عالی هستید موفق باشید
ممنون از شما دوست گرامی. موفق و پیروز باشید