عوامل موثر بر رضایت مشتری مقاله | تمرکز بر روی خلق تجربه شگفت انگیز | در دسترس بودن کسب و کار در هر زمان | تیم تخصصی در خط اول شرکت | علی خادم الرضا مدرس مولف و مشاور کارآفرینی و مدیریت کسب و کار

عوامل موثر بر رضایت مشتری

عوامل موثر بر رضایت مشتری

رضایت مشتری مفهومی است که بیش از اندازه مهم جلوه داده شده است. چه در شعار (هدف ما جلب رضایت شماست) و چه در تفکر برخی صاحبان کسب و کار (همیشه حق با مشتری است). باید بگویم رضایت مشتریان شرط لازم برای موفقیت کسب و کار است ولی شرط کافی نیست. از طرف دیگر جلب رضایت مشتریان نباید به هر قیمت و هر روش اتفاق بیافتد. چرا که در این صورت کسب و کارها می توانند دچار مشکلات و زیان شوند. بنابراین باید با یک نگاه متعادل به آن بنگریم.

بخش عمده‌ای از رضایت مشتری از طریق انجام وظایف و تعهدات ما به عنوان کسب و کار حاصل می شود. بخشی دیگری از رضایت مندی مشتری نیز  انتقال حس ارزشمند و محترم بودن به اوست. اما علاوه بر این ها، موارد زیر نیز می تواند در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان بسیار مؤثر باشد:

عوامل موثر بر رضایت مشتری

لطفا وارد سایت شوید

جهت مشاهده ادامه محتوا باید عضویت کوانتمی داشته باشید

 

خوب است که این مطالب را نیز مطالعه کنید :

اگر از این مطلب رضایت دارید آن را به اشتراک بگذارید

نظرات

نظری برای نوشته نیست

پاسخ دهید