وبینار کارآفرینی کماندویی در عمل معرفی کتاب و بررسی برخی از جزئیات کتاب کارآفرینی کماندویی و راهکارهای عملی مربوط به آن کتاب کارآفرینی کماندویی درباره نگرش ها و روش های موفقیت در کارآفرینی در شرایط محیطی پیچیده و پر از عدم قطعیت صحبت می کند. شرایطی که در آن ما […]
پادکست رادیو کارآفرینی آموزشی ۴ – کارآفرینی کماندویی در عمل معرفی کتاب کارآفرینی کماندویی و بررسی برخی از جزئیات آن و راهکارهای عملی مربوطه کتاب کارآفرینی کماندویی درباره نگرش ها و روش های موفقیت در کارآفرینی در شرایط محیطی پیچیده و پر از عدم قطعیت صحبت می کند. شرایطی که در […]
تفکر استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک Strategic Planning ، مجموعه ای از تئوریها و چهارچوبهایی است که به همراه ابزارها و تکنیک های تکمیلی برای کمک به مدیران برای برنامهریزی و اقدام استراتژیک طراحی شدهاند. نارسایی های برنامه ریزی استراتژیک و ضرورت های جدید ناشی از تغییرات محیطی باعث گردید که […]
خصوصیات فردی و عوامل روانی در رفتار مصرف کننده | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی در این قسمت از محتوای ویژه عضویت کارآفرینی کوانتومی، عوامل روانی به عنوان زیر مجموعه خصوصیات فردی برای تعیین رفتار مصرف کننده در مدیریت بازاریابی مورد بررسی قرار می گیرد. عوامل روانی شامل انگیزش، انواع […]
نگرش کایزن ، راهبرد موفقیت نگرش کایزن ، راهبرد موفقیت | شاید با شنیدن نام ژاپن اولین چیزهایی که به ذهن خطور کند تکنولوژی بالا، سخت کوشی و شخصیت های کارتونی چشم درشت باشد! در واقع ژاپن کشور بسیار توسعه یافته ای است اما این توسعه در ژاپن اتفاقی یک […]
مزیت رقابتی و مزیت نسبی چیست؟ استراتژی موفقیت خود را بر مبنای مزیت رقابتی انتخاب کنید مزیت رقابتی یا Competitive Advantage ، مفهوم بنیادینی است که چهارچوب کسب و کار و کارآفرینی موفق بر روی آن استوار باقی می ماند. اما این مفهوم غالباً در کنار مفاهیم دیگری مانند مزیت […]
شناخت رقبا در کسب و کار در دنیای امروز هر کسب و کاری که وضعیت بهتری از کسب و کار شما دارد مطمئناً چیزهایی را می داند که شما نم یدانید. بنابراین به جای محکوم کردن آن ها و توجیه کردن شرایط باید مسئولیت بپذیریم و برای یادگیری و بهتر […]
تفاوت های برنامه ریزی استراتژیک با برنامه ریزی عملیاتی بطور خلاصه برنامه ریزی استراتژیک مجموعه راهبرد هایی است که منجر به تعیین جهت حرکت سازمان یافته و تعهد آور می شود و اگر چه تفاوت های برنامه ریزی استراتژیک با برنامه ریزی عملیاتی وجود دارد، اما این تفاوت ها دارای […]
فسلفه های ششگانه بازاریابی | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی در این قسمت از محتوای ویژه عضویت کارآفرینی کوانتومی، شش فلسفه بازاریابی شامل گرایش تولید، گرایش محصول، گرایش فروش، گرایش بازاریابی، گرایش بازاریابی اجتماعی و گرایش بازاریابی یکپارچه و کل نگر، یک به یک به تفصیل توضیح داده می شود. […]