پیشنهاد‌هایی برای کارآفرینان برای قیمت گذاری بهتر | آمیخته بازاریابی | استراتژی قیمت گذاری | روش های قیمت گذاری | اهدف قیمت گذاری | بخش عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی وبسایت علی خادم الرضا DBA کارآفرینی دانشگاه تهران

پیشنهاد‌هایی برای کارآفرینان برای قیمت گذاری بهتر

پیشنهاد‌هایی برای کارآفرینان برای قیمت گذاری بهتر

  • در قیمت گذاری ارزش محور باشید و نه هزینه محور:

تمرکزتان بر ارزش های دریافتی مشتریان باشد نه هزینه هایی که انجام داده اید. در غیر این صورت باید یک دی.وی.دی آموزشی بسیار باکیفیت و عالی را ۳ هزار تومان به فروش برسانید!

  • تخفیف را با کمی غرور جایگزین کنید

تا جای ممکن تخفیف ندهید. به‌جای آن سعی کنید خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهید. سعی کنید محصولات بیشتری را که تصمیم داشته به جای بیش فروشی[۱] به آن ها پیشنهاد دهید، به جای تخفیف به مشتری تقدیم کنید. حتی می توانید محصولات یا خدمات ویژه ای را صرفاً به جای تخفیف به مشتری طراحی کنید.

لطفا وارد سایت شوید

جهت مشاهده ادامه محتوا باید عضویت کوانتمی داشته باشید

خوب است که این مطالب را نیز مطالعه کنید :

اگر از این مطلب رضایت دارید آن را به اشتراک بگذارید

نظرات

نظری برای نوشته نیست

پاسخ دهید