دوره کارآفرینی اینترنتی استراتژی های کسب و کار علی خادم الرضا

دوره کارآفرینی اینترنتی | استراتژی های کسب و کار |۳ دقیقه از جلسه دوم بخش دوم

با سلام به شما دوست گرامی

این فایل ویدئو  دوره کارآفرینی اینترنتی ، ۳ دقیقه اول از جلسه دوم -بخش دوم-  هست.

در این جلسه از دوره کارآفرینی اینترنتی ، مفاهیم گسترده ای راجع به استراتژی های کسب و کار گفته شده است. استراتژی های عام مایکل پورتر (تمایز، رهبری هزینه و تمرکز) به عنوان اساس اولیه گرفته شده و برای هر کدام از آنها کلی توضیح و مثال آموزنده آورده شده است.

در قسمت استراتژی تمایز انواع کارهایی که شرکت ما را متمایز میکند توضیح داده شده است و از همه مهمتر بیان  شده که چرا قیمت پائین تر ، کیفیت بیشتر، مشتری مداری بهتر و … متمایز کننده نیستند. در نهایت می آموزیم که چطور برای کسب و کارهای خود مزیت رقابی ایجاد کنیم. همینطور استراتژی رهبری هزینه (Cost Leadership) و تمرکز (Focus)  بازگو شده اند.

در قسمت های بعدی به موارد دیگری از استراتژی های کسب و کار اشاره شده و برای هرکدام نمونه ها و راههای عملی اجرایی آورده شده است. استراتژی ماتریس انزوف، استراتژی های تجویزی جداول SWOT و استراتژی اقیانوس آبی هر کدام با ذکر مثال ها و راهکارهای عملی آمده اند تا شما بتوانید به راحتی آنها را برای موفقیت کسب و کار خود به کار ببرید.

مدت زمان این جلسه از دوره کارآفرینی اینترنتی که در آکادمی مجازی ایرانیان برگزار می شود یک ساعت و نه دقیقه است.

خوب است که این مطالب را نیز مطالعه کنید :

اگر از این مطلب رضایت دارید آن را به اشتراک بگذارید

نظرات

نظری برای نوشته نیست

پاسخ دهید