در این قسمت از رادیو کارآفرینی، درباره تعریف بازاریابی و سیر تحول نسل های بازاریابی در طول زمان صحبت می شود . ابتدا از چهار دوره یا نسل بازاریابی و ویژگی های هر دوره صحبت می شود. ویژگیهای اصلی بازاریابی امروزی (نسل چهارم بازاریابی) و بهترین گروه های هدف برای بازاریابی معرفی می شوند. سپس تعاریف مختلف از بازاریابی آورده شده و برای هر کدام توضیحات داده می شود. در پایان اهداف بازاریابی معرفی می شوند.
از شما دوست عزیز دعوت می کنم این قسمت از رادیو کارآفرینی را بشنوید.
مدت ۴۵ دقیقه
حجم: ۵۸MB
همچنین می توانید رادیو کارآفرینی را کست باکس دنبال کنید.
این قسمت از رادیو کارآفرینی گزیده ای از درس مدیریت بازاریابی دوره MBA علی خادم الرضا است.
همچنین می توانید قسمت دیگری از رادیو کارآفرینی را درباره بازار سازی و تقسیم بندی بازار را بشنوید و یا فیلم آن را مشاهده نمائید.