در این جلسه از دوره کارآفرینی اینترنتی ، آمیخته بازاریابی به صورت کامل آموزش داده شده است. آمیخته بازاریابی از چهار قسمت اساسی محصول، قیمت گذاری، ترویج و مکان تشکیل شده است.
در این جلسه ابتدا هر کدام از این عوامل توضیح داده شده است، راهکارهای موفقیت بکارگیری هرکدام از آنها برای کارآفرینی اینترنتی آموزش داده شده است.
در قسمت محصول، انواع محصولات و خدمات معرفی شده است. سپس چرخه عمر هر محصول توضیح داده شده و استراتژی موفقیت برای هر کدام از مراحل این چرخه ارائه شده است. نواندیشی و نوآوری برای محصولات یکی از اصلی ترین اقدامات برای سودآوری شرکتهاست در قسمت محصولات توضیح داده شده است.
همچنین الگویی برای موفقیت محصولات با نام سلسله مراتب محصولات ارائه شده است که به شما کمک می کند جایگاه قیمتی و استراتژیک محصولات مختلف را برای کسب و کار خود تعیین کنید. در ادامه نیز عوامل متمایز کننده محصولات شما از سایر رقبا توضیح داده شده است.
در قسمت قیمت، توضیح داده شده است که برای موفقیت به چه دلیل نباید قیمت محصولات خود را پائین نگه دارید، همچنین انواع روشهای قیمت گذاری، اهداف مختلف قیمت گذاری، معیارهای قیمت گذاری موفق و همینطور پیشنهاداتی برای قیمت گذاری کارآفرینان اینترنتی داده شده است.
در قسمت ترویج، برای مفاهیم مختلف مرتبط با آن توضیح مفصل داده شده و اهمیت آنها کاملا روشن شده است. همین طور روشهای موفق برای ترویج محصولات معرفی شده اند.
در پایان این جلسه استراتژی بازاریابی گاو بنفش و روشهای به کارگیری آن برای کارآفرینان اینترنتی به طور مفصل آموزش داده شده است.
مدت زمان این جلسه از دوره کارآفرینی اینترنتی که در آکادمی مجازی ایرانیان برگزار می شود یک ساعت و سی و پنج دقیقه است.