دسامبر 2017

دسامبر 16, 2017

الگوی ارائه محصولات ایده آل برای کارآفرینان و کسب و کارهای اینترنتی

الگوی ارائه محصولات ایده آل برای کارآفرینان و کسب و کارهای اینترنتی در مقاله تقسیم بندی بازار اشاره کردم که بهترین الگوی انتخاب بازار، تمرکز بر یک بازار هدف و ارائه محصولات متنوع و تخصصی به آن هاست. همچنین در قسمت تعریف بازاریابی بیان داشتم که بازاریابی به معنی تشویق […]
دسامبر 9, 2017

استراتژی های کسب و کار | قسمت سوم | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی

استراتژی های کسب و کار | قسمت سوم | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی در مجموعه استراتژی های کسب و کار از عضویت کارآفرینی کوانتومی به بررسی انواع استراتژی های کسب و کار و روش های دست یابی و اجرای آنها پرداخته می شود. در این قسمت راجع به سه استراتژی […]
دسامبر 2, 2017

رادیو کارآفرینی | گفتگوی علی خادم الرضا با دکتر محسن جعفرپور در مورد عشق به برند | قسمت ۷

رادیو کارآفرینی | گفتگوی علی خادم الرضا با دکتر محسن جعفرپور در مورد عشق به برند | اپیزود ۷ در این گفتگوی شنیدنی از رادیو کارآفرینی در خدمت جناب آقای دکتر محسن جعفرپور بودم. آقای محسن جعفرپور دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی هستند و پایان نامه دکتری خود را […]
نوامبر 25, 2017

آمیخته بازاریابی

آمیخته بازاریابی مدل آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix ابزار توانمندی است که می تواند به کارآفرینان ، بازاریابان و صاحبان کسب‌ و کار در تدوین و اجرای استراتژی های بازاریابی کمک کند. این مدل از ۴ بخش مهم تشکیل شده است و هر بخش کمک می کند پاسخ های مناسبی برای […]