ژانویه 2018

ژانویه 20, 2018

مشتری و مشتری مداری

مشتری و مشتری مداری پیتر دراکر می گویند “هدف کسب و کار خلق مشتری است”. مشتریان هستند که با خرید خود موجب بقاء، رشد، تغییر جهت و یا نابودی کسب و کارها می شوند. در نهایت هر محصول و خدمات تولید شده، زمانی بالفعل می شود که مورد استفاده صحیح […]
ژانویه 13, 2018

انواع روش های قیمت گذاری

انواع روش های قیمت گذاری روش های قیمت گذاری مختلفی وجود دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:  
ژانویه 6, 2018

استراتژی رهبری هزینه در کسب و کار | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی

استراتژی رهبری هزینه در کسب و کار | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی در مجموعه استراتژی های کسب و کار از عضویت کارآفرینی کوانتومی به بررسی انواع استراتژی های کسب و کار و روش های دست یابی و اجرای آنها پرداخته می شود. در این قسمت ویژگی ها و شرایط استفاده […]
دسامبر 30, 2017

قیمت و قیمت گذاری در بازاریابی | اهداف قیمت گذاری

قیمت و قیمت گذاری در بازاریابی قیمت و اهداف قیمت گذاری دومین عامل از آمیخته بازاریابی است. یکی از ملموسترین جنبه های قابل درک برای خریداران قیمت محصولات و خدمات است. قبلاً توضیح دادم که رضایت مصرف کننده صرفاً از کیفیت محصول نیست، بلکه رضایت از قیمت را نیز در […]
دسامبر 26, 2017

مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک تعریف مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک ( Strategic Management ) هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چند گانه که سازمان را قادر می سازد به هدف های بلند مدت خود دست یابد. همانگونه گه از این تعریف استنباط می شود در مدیریت استراتژیک برای کسب […]
دسامبر 23, 2017

استراتژی های کسب و کار | قسمت چهارم | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی

استراتژی های کسب و کار | قسمت چهارم | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی در مجموعه استراتژی های کسب و کار از عضویت کارآفرینی کوانتومی به بررسی انواع استراتژی های کسب و کار و روش های دست یابی و اجرای آنها پرداخته می شود. در این قسمت راجع به راهکارهایی مانند […]