در این قسمت از رادیو کارآفرینی به بررسی قیمت به عنوان حساس ترین عنصر از آمیخته بازاریابی پرداخته می شود. قیمت و قیمت گذاری ابعاد زیادی را در بر می گیرد که اگر به درستی مورد توجه قرار نگیرند می توانند موجبات شکست محصولات و خدمات در بازار و در نهایت شکست کسب و کار را فراهم آورد.
در این قسمت از رادیو کارآفرینی به تعریف قیمت و قیمت گذاری از منظر مدیریت بازاریابی می پردازم. موانع قیمت گذاری محصولات و خدمات معرفی می شود. اهداف قیمت گذاری را توضیح می دهم و به برخی از روش های قیمت گذاری محصولات و خدمات اشاره می کنم. در مجموع ۱۷ روش برای قیمت گذاری محصولات و خدمات وجود دارد که در دوره مدیریت بازاریابی مفصلاً به آنها اشاره می شود.
این قسمت صوتی شده فایل ویدئویی است از درس مدیریت بازاریابی علی خادم الرضا که در ادامه صفحه می توانید این فایل ویدئو را مشاهده بفرمایید.
از شما دوست عزیز دعوت می کنم این قسمت از رادیو کارآفرینی را بشنوید.
مدت زمان: ۲۴ دقیقه
حجم: ۱۸MB
همچنین می توانید رادیو کارآفرینی را در کست باکس دنبال کنید.