با سلام به شما دوست گرامی
در این جلسه از دوره کارآفرینی اینترنتی ، مفاهیم گسترده ای راجع به تعاریف بازازیابی، انواع بازاریابی، بازاریابی مستقیم و توضیح تمام زیر مجموعه های آن (پیام، رسانه، مخاطب) ارائه شده است.
در این آموزش انواع رسانه های بازاریابی (فیزیکی و آنلاین)، معرفی شده که یک کارآفرین می تواند متناسب با بودجه خود از آنها استفاده کند.
از طرف دیگر پیدا کردن مخاطب صحیح برای فعالیتهای بازاریابی شرکت بسیار حیاتی هست. بنابراین از اولین اقدامات یک کارآفرین مشخص کردن بازار فعالیتهای خود است.
در ادامه این جلسه به سیر تحولات بازاریابی و تغییرات متأخر آن اشاره شده است. همچنین مراحل STP (Segmentation , Targeting , Positioning) توضیح داده شده و اهمیت تقسیم بندی بازار و همینطور انواع اصول و نحوه انجام آن آموزش داده شده است. به این ترتیب پس از پایان این جلسه یک کارآفرین اینترنتی می داند که چگونه بازار هدف خود را شناسایی کند و با استفاده از رسانه های مناسب فعالیت های بازاریابی خود را به روی آن متمرکز نماید.
مدت زمان این جلسه از دوره کارآفرینی اینترنتی که در آکادمی مجازی ایرانیان برگزار می شود پنجاه و یک دقیقه است.