در این گفتگوی شنیدنی از رادیو کارآفرینی در خدمت جناب آقای دکتر محسن جعفرپور بودم. آقای محسن جعفرپور دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی هستند و پایان نامه دکتری خود را بر روی موضوع عشق برند یا Brandlove کار کردند.
ایشان علاوه بر تحصیلات عالی ، خود یک کارآفرین هستند و چندین کسب و کار موفق را راه اندازی کرده و مدیریت می کنند.
همچنین جناب آقای دکتر محسن جعفرپور مؤلف چندین کتاب در حوزه بازاریابی، خدمات به مصرف کننده، فروش و مدیریت هستند. ایشان چندین سال است که در حوزه تخصصی خود مشغول مشاوره به کسب و کارها، برگزاری کارگاه ها و سخنرانی در همایش ها می باشند.
در این گفتگوی رادیو کارآفرینی با ایشان در مورد اهمیت برندینگ برای کارآفرینی و عشق به برند صحبت داشتیم. همچنین اصول اساسی که یک کسب و کار با رعایت آنها می تواند مشتریانش را عاشق برند خود کند را مورد بررسی قرار دادیم.
در این گفتگوی ۳۵ دقیقه ای آقای جعفرپور مثال متعددی از عشق برند در مورد کسب و کارهای ارائه دادند و راه کارهایی برای کسب و کارهای ایرانی برای ارتقاء برند خود عرضه کردند در پایان نیز پیشنهاداتی برای موفقیت کارآفرینان در کسب و کار خود در شرایط امروز کشور مطرح نمودند.
از شما دوست عزیز دعوت می کنم تا به این گفتگو از رادیو کارآفرینی گوش فرا دهید.