در این قسمت از رادیو کارآفرینی، ابتدا محیط کسب و کار، ابعاد و ویژگیهای آن معرفی را معرفی می کنم. برای تعریف محیط کسب و کار ، محیط را به دو دسته محیط درون و محیط بیرون تقسیم می کنم، سپس خود محیط بیرونی به دسته محیط دور و محیط نزدیک تقسیم می شود. بعد از معرفی شرایط و ویژگیهای هر محیط، دلایل اهمیت و ضرورت شناخت و تحلیل محیط کسب و کار برای فعالیت های کارآفرینانه و کسب و کاری را بیان می کنم.
در این قسمت از رادیو کارآفرینی به این موضوع اشاره می کنم که در این زمانه پر از ریسک و عدم قطعیت، این محیط کسب و کارها، و نه برنامه ریزی، مدیریت، منابع، و … است که نقش اساسی در موفقیت و شکست آنها بازی میکند. بنابراین لازم و ضروری است که محیط کسب و کار و ابعاد آن را به درستی بشناسیم و بر مبنای واقعیت های محیطی اقدام به فعالیت کنیم. چرا که؛
در کسب و کار، محیط اصالت دارد.
از شما دعوت می کنم به این قسمت از رادیو کارآفرینی گوش فرا دهید.
همچنین می توانید رادیو کارآفرینی را کست باکس دنبال کنید.