رپورتاژ آگهی از قدرتمند ترین و پایدارترین روش های تبلیغات اینترنتی است.دلایل این واقیعت عبارتند از سئو ...| علی خادم الرضا مدرس و مشاور کارآفرینی و کسب و کار

رپورتاژ آگهی چیست؟

به طور کلی رپورتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می شود، در حالی که آنچه آنها می بینند، می شنوند و می خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.

 

مزیت های خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین ، ماندگار ترین ، قدرتمند ترین و پایدارترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. دلایل مربوط به این واقیعت را می توان شامل موارد زیر دانست:

 

ما به دورانی پا گذاشته ایم که “سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی” اتفاق افتاده است. به دلایل متعددی مانند افزایش آگاهی عمومی مردم، افزایش تعداد رقبا و میزان رقابت، افزایش تجربه های بد خرید، غیر واقعی بودن بسیاری از تبلیغات و … مردم به طور عمومی دیگر اعتمادی به تبلیغات ندارد. بلکه آنها به رای و نظر دوستانشان و یا نظری که خودشان پس از مطالعه اطلاعات مختلف و مقایسه ای به دست آورده اند، اعتماد خواهند کرد.

 

در این میان رپورتاژ آگهی در سایت قدرتمند آموزشی کسب و کار ALiKhadmoreza.ir ، می تواند مزایای بسیار زیادی مانند، ارتقاء جایگاه کسب و کار شما، معرفی دوستانه و تخصصی (نه تبلیغاتی) شما به مخاطبان، افزایش تعداد مخاطبان کسب و کار شما از یک قشر فرهیخته و تخصصی علاقه مند به کسب و کار و … را برای شما به ارمغان داشته باشد.

 

در رپورتاژ آگهی محدودیت کلمه ، فضای متن، زمان و … وجود ندارد و شما می توانید مطلب خود را به بهترین و کارآمد ترین روش برای مخاطبان خود تهیه و تدوین کنید تا بیشترین اثر گذاری را داشته باشد. همچنین شما می توانید علاوه بر متن در رپورتاژ آگهی ، از عکس، فایل صوتی و ویدئویی نیز برای اثرگذاری هر چه بیشتر استفاده کنید.

 

بر خلاف سایر انواع تبلیغات اینترنتی، رپورتاژ آگهی یک تبلیغ دائمی است. به این معنی که محدودیت زمانی برای نمایش برای آن وجود ندارد و تا زمانی که سایت میزان فعالیت داشته باشد ( و شخص بنده در قید حیات باشم 😉 !) این آگهی در سایت باقی می ماند.

 

همانظور که می دانید “زمینه” در معرفی هر موضوعی بسیار مهم است. در یک آزمایش بهترین نوازنده ویولون دنیا نیز وقتی در ایستگاه مترو به مدت ۴۵ دقیق ویولون نواخت تنها ۳۲ دلار درآمد داشت در حالی که کارشناسان ارزش مادی و هنری آن اجرا را بالای ۳۰ میلیون دلار تخمین زده بودند! چرا؟ به علت اینکه زمینه مناسب برای نواختن او فراهم نبود. او جایی هنر خود را عرضه کرد که جایگاه کسب و کار افراد دوره گرد بود، بنابراین ارزش کار او در ذهن مخاطبان به همین میزان تخمین زده شد.

علی خادم الرضا دکتری حرفه ای کارآفرینی از دانشگاه تهران و مدرس، مشاور و نویسنده کارآفرینی و مدیریت کسب و کار است.

در سایت  AliKhademoreza.ir ، رپورتاژ آگهی شما در میان سایر مقالات  آموزشی کسب و کار ، رادیو کارآفرینی ، کارآفرینی کوانتومی و در یک فضای آموزشی و تخصصی ای کسب و کار منتشر می شود. بنابراین از ارزش و جایگاه بالایی در ذهن بازدید کننده برخودار است.

 

یکی از بهترین روش های سئو ( بهینه سازی صفحات سایت ) به منظور بالا آمدن در نتایج جستجوی گوگل، گرفتن لینک معتبر از سایت معتبر ( و تا اندازه ای مرتبط) است. از طرف دیگر مدت زمان این لینک ها نیز بسیار مهم است. هر چه طول عمر لینک ها بیشتر باشد، ارزشمندی و اثر گذاری آنها بیشتر خواهد بود.

در رپورتاژ آگهی ، شما می توانید متن خود را به همراه کلیدواژه های اساسی کسب و کارتان به صورت لینک دار آماده کنید تا ما آنها را منتشر کنیم.

تمامی این لینک ها به صورت فالو Follow خواهند بود که برای موتور های جستجو قابل خواندن و ارزش گذاری درازمدت هستند.

حداکثر تعداد این لینک ها در هر متن رپورتاژ آگهی سایت AliKhademoreza.ir پنج لینک است.  بنابراین با رپورتاژ آگهی با یک بار هزینه می کنید که برای همیشه منتشر خواهد شد و مشتریان به راحتی می توانند شما را در نتایج جستجو پیدا کنند.

 

رپورتاژ آگهی در یک نگاه کلی بهترین روش برای سئو خارجی سایت ( لینک سازی) ، بهبود جایگاه شما در نتایج جستجو، افزایش ترافیک سایت شما، افزایش تعداد اعضا و میزان فروش، برندسازی و … است.

نکاتی که باید برای خرید رپورتاژ آگهی رعایت شود

  • تمام نکات سئو داخلی را که برای مقالات و محتوا وبسایت خود رعایت می کنید، برای محتوای ارسالی رپورتاژ آگهی خود نیز رعایت کنید. استفاده مناسب از تگ ها h1 h2 h3 h4 ، بلد و ایتالیک کردن کلیدواژه های مهم، طول مناسب جملات (حدود ۲۵ کلمه)، طول مناسب پاراگراف ها (حدود ۱۴۰ کلمه) ، طول مناسب کل مقاله (ترجیحاً بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه) ، استفاده از فرمت های مختلف محتوا مانند تصویر، ویدئو، صوت در کنار متن مقاله، استفاده از کلمات کلیدی در متن جایگزین عکس ها و …
  • بهتر است که رپورتاژ آگهی را از سایت های با موضوعات مرتبط و نزدیک به حوزه فعالیت سایت خود خریداری کنید.
  • برای خرید رپورتاژ آگهی حتماً با سایت های معتبر همکاری کنید. اعتبار سایت، دامنه، قدمت سایت، بزرگی سایت، تعداد صفحات ایندکس شده گوگل، ترافیک واقعی و موارد اینچنینی را بررسی کنید.
  • برای خرید رپورتاژ آگهی خود متن اختصاصی بنویسید. اگر می خواهید در چندین وبسایت سفارش پکیج رپورتاژ آگهی بدهید، سعی کنید متن ارسالی برای هر کدام از سایت ها از دیگران متفاوت باشد.
  • تعداد لینک های خروجی رپورتاژ آگهی خود را بین ۳ تا ۵ لینک محدود نگه دارید. چرا که هر صفحه از وبسایت دارای ارزش مشخصی است که آن ارزش از طریق لینک های خروجی به صفحات دیگر منتقل می شود. هر چه تعداد لینک های خروجی بیشتر باشد، ارزش هر لینک کمتر می شود.
  • لینک های خروجی رپورتاژ اگهی خود را به صفحات داخلی سایت خود بدهید.
  • لینک های رپورتاز حتماً فالو باشند.
  • برای هر صفحه از وبسایت خود فقط یک لینک در رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید و از قرار دادن لینک های مختلف با کلیدواژه های مختلف اما همگی به یک صفحه مشخص خودداری کنید. در این صورت به غیر از لینک اول باقی لینک ها بی فایده و بی ارزش خواهند بود.
  • بسته به استراتژی بازاریابی محتوا شما، توصیه می شود لینک های رپورتاژ آگهی را برای کلیدواژه های کمتر رقابتی در نظر بگیرید تا نتیجه بهتری در نتایج جستجو برای شما داشته باشد.
  • برای انکر تکست لینک های رپورتاژ آگهی خود از کلیدواژه های طولانی تر و تخصصی تر استفاده کنید. مثلاً “اصول موفقیت استراتژی بازاریابی اینترنتی” به جای “بازاریابی اینترنتی”.

 

نمونه رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی در سایت علی خادم الرضا به دو صورت پکیج رپورتاژ آگهی پایه و پیکج رپورتاژ آگهی تخصصی است

۲- پکیج رپورتاژ آگهی تخصصی

  • تمامی موارد گفته شده در رپورتاژ عادی
  • به همراه ۲۰ عدد بک لینک اضافی از سایت های خارجی برای صفحات هدف در سایت شما (همان ۵ لینک فالو متن آگهی)
  • مصاحبه اختصاصی علی خادم الرضا با مدیر یا مالک کسب و کار و معرفی کسب و کار شما به عنوان یک نمونه موردی موفق (محبوب ترین محتوای اینترنتی در ایران، بررسی نمونه های موردی موفق است. مردم علاقه دارند اشخاص موفق و دلایل موفقیت آنها را بشناسند و از آنها الگو برداری کنند. معرفی کسب و کار شما به عنوان کسب و کار موفق در یک سایت آموزشی کسب و کار معتبر، می تواند گزینه ای عالی برای شناساندن شما باشد.
  • تهیه تدوین متن و محتوای رپورتاژ بر عهده تیم خواهد بود اما تصاویر و گرافیک ها را شما فراهم می کنید.
  • همچنین در صورت دارا بودن شرایط و سابقه حرفه ای ارزشمند، رپورتاژ شما در قالب رادیو کارآفرینی ارائه می شود. برای هماهنگی این حالت به صورت تلفنی تماس حاصل فرمائید.

۱- پکیج رپورتاژ آگهی پایه

  • مدت زمان رپورتاژ آگهی همیشگی است.
  • محدودیت استفاده از متن، عکس، فایل ویدئویی و صوتی وجود ندارد.
  • متن رپورتاژ می تواند شامل تعداد ۵ لینک فالو باشد.
  • متن رپورتاژ آگهی شما بعد از انتشار در ۲۰ وبلاگ فعال باز نشر می شود که می تواند ارزش و اثرگذاری کار شما را به شدت افزایش دهد.
  • گزارش و آدرس باز نشر تمامی سایت ها برای شما ارسال خواهد شد.
  • تهیه متن این رپورتاژ بر عهده شما دوست عزیز است. ما آن را برای بهتر شدن ویرایش می کنیم.

سفارش رپورتاژ آگهی در سایت علی خادم الرضا

مبلغ سرمایه گذاری شما

برای سفارش پکیج رپرتاژ آگهی تخصصی

معادل ۵ میلیون تومان است.

می توانید سفارش خود را مستقیماً انجام دهید. برای این کار مبلغ سفارش خود را به شماره کارت ۴۱۰۶-۱۰۰۱-۲۹۱۰-۵۰۲۲ یا شماره حساب ۱-۸۷۶۶۵۸-۸۰۰-۳۹۰۱ یا شماره شبا IR110570390180000876658001

مبلغ سرمایه گذاری شما

برای خرید پکیج رپرتاژ آگهی پایه

معادل ۲ میلیون تومان است.

alikhademoreza.ir shopهمین حالا سفارش خود را از طریق

فروشگاه سایت

به انجام برسانید.

بعد از سفارش رپورتاژ آگهی، متن کامل آن خود را به آدرس ایمیل

alikhademoreza@gmail.com و یا info@Alikhademoreza.ir ارسال فرمائید.

در صورتی که خواهان شرایط ویژه برای رپورتاژ خود هستید (مصاحبه، تغییرات در حالت پایه بالا و …) حتما پیشنهادات خود را قبل از سفارش از طریق تماس با من اطلاع دهید.