مشاهده ویدئو انواع حل مسئله در بازاریابی | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی | علی خادم الرضا معلم مولف و مشاور کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
انواع حل مسئله در بازاریابی | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی
در این قسمت از محتوای ویژه عضویت کارآفرینی کوانتومی به معرفی انواع حل مسئله در بازاریابی بر مبنای آگاهی از محصول و آگاهی از برند محصول می پردازیم. بر این مبنا سه نوع حل مسئله عادی، محدود و پیچیده در بازاریابی تعریف می شود.
فایل ویدئویی “انواع حل مسئله در بازاریابی” ۷:۳۳ دقیقه ای MP4 با حجم ۱۳٫۷MB.
کارآفرینی حرفه ای پیشرفته | روشها، راهکارها، الگوهای اقدام نوین کارآفرینی برای موفقیت در دنیای سخت و پیچیده امروزی | علی خادم الرضا معلم مولف و مشاور کارآفرینی و مدیریت کسب و کار