در مجموعه استراتژی های کسب و کار از عضویت کارآفرینی کوانتومی به بررسی انواع استراتژی های کسب و کار و روش های دست یابی و اجرای آنها پرداخته می شود.
در این قسمت به بررسی ماتریس انزوف یا آنسوف که به نام آقای ایگور آنزوف Igor Ansoff اندیشمند مدیریتی روسی- آمریکایی که برای اولین بار آن را مطرح کرد نامگذاری شده است، به عنوان ابزاری ساده و کارآمد برای خلق استراتژی های سطح هلدینگ و کسب و کار پرداخته می شود. در این ماتریس چهار خانه بازار قدیم و جدید و محصول قدیم و جدید در تناظر با یکدیگر قرار می گیرند تا در نهایت ۴ استراتژی مختلف خلق شوند. در این ویدئو به معرفی ماتریس انسوف و استراتژی های چهارگانه حاصل از آن و نحوه استفاده از آن صحبت می شود.