دانلود و مشاهده ویدئو مراحل پذیرش محصول جدید در بازار New Product Acceptance | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی | مدیریت بازاریابی | علی خادم الرضا
مراحل پذیرش محصول جدید در بازار | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی
در این قسمت از محتوای ویژه عضویت کارآفرینی کوانتومی به معرفی ۵ مرحله ای که یک محصول جدید می گذراند تا توسط بازار پذیرش شود می پردازم. همچنین منحنی راجر مور در اربتباط با رفتار مشتریان در قبال یک محصول جدید بررسی شود.
فایل ویدئویی “مراحل پذیرش محصول جدید در بازار” ۱۳:۴۰ دقیقه ای MP4 با حجم ۱۵٫۷MB.
کارآفرینی حرفه ای پیشرفته | روشها، راهکارها، الگوهای اقدام نوین کارآفرینی برای موفقیت در دنیای سخت و پیچیده امروزی | علی خادم الرضا معلم مولف و مشاور کارآفرینی و مدیریت کسب و کار