مقالات آموزشی کارآفرینی و توسعه کسب و کار

می 20, 2017

رهبران بزرگ چگونه الهام بخش می شوند؟

رهبران بزرگ چگونه الهام بخش می شوند؟ سایمون سینک Simon Sinek نویسنده و سخنران انگلیسی است که در زمینه های بازاریابی و انگیزش شخصی فعالیت می کند. او در کتاب جالب خود به نام  Start With Why (با چرایی شروع کنید) ، ایده ساده ، کاربردی و بسیار زیبای دایره […]
می 13, 2017

نویسندگان بزرگ چگونه عرق می ریزند

نویسندگان بزرگ چگونه عرق می ریزند نگاهی به برنامه ها و عادت روزانه برخی از موفق ترین نویسندگان جهان ۷۳ تن از ۱۶۲ انسان مشهوری که فرهنگ معاصر غرب را شکل داده‌اند، مشخصاً نویسندگان بزرگ و رمان نویس هستند. یعنی حدود ۴۵ درصد. در میان این ۷۳ نفر، همه جور آدمی […]
می 6, 2017

محدودیت های برنامه ریزی استراتژیک

محدودیت های برنامه ریزی استراتژیک با وجود مزایای برنامه ریزی استراتژیک ، بسیاری از صاحب نظران برنامه ریزی استراتژیک را نا کارامد می­ دانند و محدودیت های برنامه ریزی استراتژیک را در جهت کاربرد آن بیان می دارند محدودیت های برنامه ریزی استراتژیک عبارتند از بالا بودن هزینه های برنامه […]
آوریل 29, 2017

روش های بازاریابی ویروسی قسمت ۲ زنجیره ها | محتوای ویژه کارآفرینی کوانتومی

روش های بازاریابی ویروسی قسمت ۲ زنجیره ها | محتوای ویژه کارآفرینی کوانتومی در این قسمت از محتوای ویژه عضویت کارآفرینی کوانتومی درباره مفهوم زنجیره ها در یادگیری ذهن و همچنین کمک به انتشار ویروسی پیام بازاریابی صحبت شده است. یک کارآفرین و بازاریاب به راحتی می تواند با پیوند […]
آوریل 22, 2017

استراتژی محتوا چیست؟ محتوا و استراتژی تولید محتوا برای موفقیت در کسب و کار

استراتژی محتوا چیست؟ محتوا و استراتژی تولید محتوا برای موفقیت کسب و کار قسمت اول – زمینه پیدایش استراتژی محتوا اگر کارآفرین هستید یا به هر نحوی درگیر کسب و کار می باشید، حتماً عناوینی مانند استراتژی محتوا Content Strategy ، تولید محتوا ، بازاریابی محتوا Content Marketing و … […]
آوریل 15, 2017

چهار جزء محصول که انتظارات و رضایت مشتری را شکل می دهند

چهار جزء محصول که انتظارات و رضایت مشتری را شکل می دهند در تمامی محصولات و خدمات ۴ جزء وجود دارند که تعیین کننده میزان رضایت مشتری می باشند. این اجزا عبارتند از: ۱- محصول کلی یا اصلی یا Basic Product تعریف ساده این جزء عبارتند از چیزی که شما […]
آوریل 8, 2017

روش های بازاریابی ویروسی قسمت ۱ | محتوای ویژه کارآفرینی کوانتومی

روش های بازاریابی ویروسی قسمت ۱ | محتوای ویژه کارآفرینی کوانتومی در این قسمت از محتوای ویژه عضویت کارآفرینی کوانتومی در رابطه با روش هایی صحبت شده است تا با اعمال آنها بتوانیم اعتبار اجتماعی و حس خاص بودن مشتری را افزایش دهیم و به این ترتیب پیام کسب و […]
آوریل 1, 2017

مزیت یا ویژگی؟ مسئله این است…

مزیت محصول یا ویژگی محصول؟ بسیار از فعالان کسب و کار ممکن است در متون بازاریابی خود (شامل صفحه محصول، متن ایمیل، نامه، تبلیغات متنی و یا حتی فایل های صوتی و ویدئویی معرفی و …) بخواهند جنبه‌ها مثبت محصولات یا خدمات خود را معرفی کنند تا از این طریق […]
مارس 25, 2017

مزایای برنامه ریزی استراتژیک

ویژگیها و مزایای برنامه ریزی استراتژیک فرد آر دیوید مزایای برنامه ریزی استراتژیک (Strategic Planning) را به دو دسته مالی و غیرمالی مشخص نموده است: مزایای مالی: تحقیقات نشان می دهد سازمان هایی که از مدیریت استراتژیک استفاده می کنند، از نظر مالی، عملکرد بهتری در مقایسه با سازمانهایی دارند که […]