مقالات آموزشی کارآفرینی و توسعه کسب و کار

نوامبر 22, 2014

بینش در سازمان

بینش در سازمان در این ویدئو درباره بینش در سازمان که عاملی بسیار مهم در جایگاه و تعالی سازمان است صحبت می کنم. این بینش از نگاه جان سی مکسول به ۴ لایه تقسیم می شود؛ شخص خودش را چگونه می بیند؟ شخص دیگران را چگونه می بیند؟ شخص سازمان […]
اکتبر 29, 2014

بهره وری ۱۰۰۰%

بهره وری ۱۰۰۰% چگونه در ۳ سال دستاوردی بیشتر از ۳۰ سال انسانهای معمولی داشته باشیم؟ بهره ­وری یا Productivity به معنی ساده یعنی میزان نتیجه بدست آمده  نسبت به منابع صرف شده و کار انجام شده. هدف از افزایش بهره­ وری نیز این است که میزان دستاوردها و نتایج […]
اکتبر 10, 2014

بازاریابی مبتنی بر اعتماد

بازاریابی مبتنی بر اعتماد بازاریابی مبتنی بر اعتماد یا Trust Based Marketing چیزی بیش از صرف میلیونها دلار آگهی است که شعار بدهد «به ما اعتماد کنید» بلکه رویکردی است که رابطه بین شرکت و مشتــــریانش را تعمیق می بخشد. مفروضاتی که « بازاریابی مبتنی بر اعتماد » درمورد مشتری […]
سپتامبر 22, 2014

مدیریت زمان سه بعدی

مدیریت زمان سه بعدی آنچه که امروزه به عنوان مدیریت زمان معرفی می شود در واقع مدیریت زمان نیست، مدیریت وقت است. مدیریت وقت بی ارزش است، وقت طلا نیست. زمان طلا است…
آگوست 28, 2014

سیر تحول کارآفرینی | عضویت کارآفرینی کوانتومی

سیر تحول کارآفرینی | عضویت کارآفرینی کوانتومی این فایل از عضویت کارآفرینی کوانتومی در مورد سیر تحول کارآفرینی است. فایل ویدئویی ۴:۳۰ دقیقه ای MP4 با حجم ۳٫۸ MB. برای دانلود این ویدئو باید عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی داشته باشید.    
آگوست 15, 2014

علی خادم الرضا در جمع حامیان بزرگترین همایش تاریخ شرق کشور

در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، جمعی از مدیران گوگل به همراه مدیر موفق ایرانی، آقای حمید سپیدنام، سلسله همایشهایی را تحت عنوان بازاریابی اینترنتی در شهرهای بزرگ کشور برگزار کردند…
ژوئن 28, 2014

ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند | مجموعه­ ای از تداعی ها و رفتارها در بخش مشتریان برند ، اعضای کانال و شرکت مادر که به برند امکان می دهد میزان بیشتری درآمد داشته باشد یا حاشیه سود بیشتری نسبت به زمانی که بدون برند بوده است، داشته باشد و […]
ژوئن 8, 2014

تصویر ذهنی محصول

تصویر ذهنی محصول اولین بار گاردنر و لیوی در سال ۱۹۵۵ مفهوم تصویر محصول را مطرح کردند. آنها معتقد بودند که محصولات دارای ماهیت مختلف از جمله فیزیولوژیک و اجتماعی هستند. از زمان معرفی رسمی آن تا کنون، مفهوم تصویر ذهنی محصول در تحقیقات مربوط به رفتار خریدار (مصرف کننده) […]
آوریل 29, 2014

تعریف کارآفرینی

تعریف کارآفرینی این فایل از عضویت کارآفرینی کوانتومی در مورد تعریف جامع کارآفرینی است. فایل ویدئویی ۳ دقیقه ای MP4 با حجم ۲٫۵ MB. برای دانلود این ویدئو باید عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی داشته باشید.