مقالات آموزشی کارآفرینی و توسعه کسب و کار

می 26, 2018

انواع رسانه های بازاریابی آنلاین و بازاریابی آفلاین

انواع رسانه های بازاریابی آنلاین و بازاریابی آفلاین رسانه ­های بازاریابی آفلاین مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین رسانه های بازاریابی سنتی یا آفلاین عبارتند از تلویزیون، رادیو، تلفن، روزنامه، مجله، بیلبورد، بروشور، کاتالوگ، نامه، حمایت از رویدادها و … . همانطور که ناگفته پیداست، استفاده از این ابزارها برای بازاریابی هزینه […]
می 22, 2018

رقابت در کسب و کار | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی

رقابت در کسب و کار | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی در این قسمت از محتوای  عضویت کارآفرینی کوانتومی به معرفی انواع رقابت و انواع رقبا در کسب و کار و راه های بررسی آنها می پردازم فایل ویدئویی قیمت گذاری محصولات و خدمات ۷:۰۲ دقیقه ای MP4 با حجم ۵٫۲ […]
می 19, 2018

نکات مهم در مورد رقابت در کارآفرینی و کسب و کار

نکات مهم در مورد رقابت در کارآفرینی و کسب و کار در مورد رقابت در کارآفرینی و کسب و کار همواره باید نکات زیر را به خاطر داشته باشید: برای موفقیت در زندگی، کسب و کار و رقابت، باید از محدوده آسایش خود بیرون آمده و بدون ترس از شکست، […]
می 12, 2018

نمایشگاه کتاب تهران ۱۳۹۷

نمایشگاه کتاب تهران ۱۳۹۷ امسال هم در نمایشگاه کتاب تهران مه در مصلی برگزار می شد شرکت کردم. متاسفانه مشاهده میزان جمعیت مقداری دلسرد کننده بود. گویا شرایط اقتصادی اثر خودش را بیش از حوزه های دیگر، بر روی حوزه فرهنگی کتاب و آموزش گذاشته است. اما نکته بسیار مهم […]
می 5, 2018

عوامل موثر بر رضایت مشتری

عوامل موثر بر رضایت مشتری رضایت مشتری مفهومی است که بیش از اندازه مهم جلوه داده شده است. چه در شعار (هدف ما جلب رضایت شماست) و چه در تفکر برخی صاحبان کسب و کار (همیشه حق با مشتری است). باید بگویم رضایت مشتریان شرط لازم برای موفقیت کسب و […]
آوریل 28, 2018

انگیزش منابع انسانی

  انگیزش منابع انسانی انگیزش نیروی انسانی | برای اینکه منابع انسانی ما اثربخشی بیشتری داشته باشند، باید در کارهای خود انگیزه بالاتری نیز داشته باشند. انگیزه از نیاز حاصل می­ شود و نیاز از فاصله وضع موجود و وضع مطلوب. این وضع مطلوب همان هدف است. بنابراین هر چه […]
آوریل 20, 2018

پیشنهاداتی برای قیمت گذاری | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی

پیشنهاداتی برای قیمت گذاری | عضویت ویژه کارآفرینی کوانتومی در این قسمت از محتوای  عضویت کارآفرینی کوانتومی به معرفی اهداف و انواع قیمت گذاری به عنوان دومین و حساس ترین عامل از آمیخته بازاریابی می پردازم. فایل ویدئویی قیمت گذاری محصولات و خدمات ۶:۵۲ دقیقه ای MP4 با حجم ۴٫۸ […]
آوریل 13, 2018

مدل های کسب و کار اینترنتی

مدل کسب و کار های اینترنتی مدل ها تعریف ساده و انتزاعی از واقعیت های جهان هستند. ما از آنها استفاده می کنیم تا بتوانم پدیده های پیچیده را درک کرده و آنها را مدیریت کنیم. به همین ترتیب مدل کسب و کار نیز چهارچوب کلی نگاه به یک کسب […]
آوریل 7, 2018

استراتژی های رقابتی کسب و کارها

استراتژی های رقابتی کسب و کارها به طور کلی استراتژی­ ها، راهکارها و برنامه­ های زیادی برای رقابت در بازار وجود دارد. شاید بتوان گفت که به تعداد کسب و کارها راه رقابت نیز وجود دارد. اما اگر بخواهم جمع­ بندی نهایی برای آن ها داشته باشم، می­توانم به‌طور عمده […]